Przejdź do treści

Wycieczka do Zamościa

Miesiąc maj tradycyjnie już zaprasza naszych Mieszkańców do odkrywania piękna naszej Ojczyzny, oraz poznawania jej pasjonującej historii.

Dlatego 21 maja 2013 roku udaliśmy się na wycieczkę do Zamościa, którą zorganizowała dla nas pani Terapeutka Agata.

W wycieczce uczestniczyli zarówno Mieszkańcy Domu w Babicy jak i w Pstrągowej Woli.

Zamość okazał się niezwykle przyjaznym i ciekawym miejscem do zwiedzania. Przy pomocy Pani przewodnik mieliśmy okazję zobaczyć Nadszaniec, uroczy zamojski Rynek, Katedrę- poznaliśmy też pasjonującą historię tego miasta. Zwiedziliśmy ponadto Muzeum Diecezjalne, a także odwiedziliśmy zamojskie ZOO. Zatrzymaliśmy się również na chwilę refleksji przy pomniku Dzieci Zamojszczyzny, oraz pomniku Jana Zamojskiego.

Zjedliśmy też pyszny obiad w przytulnej miejscowej restauracji i wspaniałe lody w ZOO.

Dzięki uprzejmości Pani Dyrektor w okolicy zamojskiego Nadszańca odważna reprezentacja Mieszkańców na czele z panami Tadeuszami miała okazję spróbować swych sił w przygotowaniu armaty do wystrzału, było to bardzo emocjonujące zajęcie, a huk armaty i emocje towarzyszące wystrzałowi niezapomniane.

W drodze powrotnej nie mogło zabraknąć wspólnego śpiewu przy akompaniamencie gitary pana Terapeuty Łukasza. Do naszych Domów powróciliśmy w późnych godzinach wieczornych pełni pozytywnych wrażeń i wspomnień.