Przejdź do treści

Wycieczka do Rzeszowa 2013

Koniec sierpnia to nieuchronny kres wakacji, beztroskiego lata, ale także w tym czasie dokładnie w czwartek 29 sierpnia 2013 roku dzięki naszym Terapeutom mogliśmy wybrać się na pasjonującą wycieczkę do Rzeszowa.
    W grupie aż 42 osób najpierw zgłębialiśmy tajniki pracy Strażaków Państwowej Straży Pożarnej. Sympatyczni Panowie z Straży opowiadali ciekawe sytuacje z zakresu niełatwej pracy Strażaka, a także pokazali nam zaawansowany sprzęt używany podczas gaszenia pożarów, niezwykle pomocny też przy usuwaniu katastrof czy wypadków samochodowych.
    Najbardziej zadowolony z tej prezentacji był Pan Andrzej- nasz etatowy domowy strażak:). Następnie udaliśmy się na pyszne lody, które skonsumowaliśmy w nowym, pięknym rzeszowskim obiekcie- Ogrodach Bernardyńskich.
    Kolejnym punktem naszej podróży był Międzynarodowy Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka. Tam dzięki uprzejmości Pracowników Portu i Straży Granicznej przeszliśmy profesjonalną odprawę pasażerską, następnie udaliśmy się na płytę lotniska by podziwiać pokaz gaszenia pożaru przez lotniskową Straż Pożarną. Kulminacją atrakcji było oglądanie z tarasu widokowego startującego samolotu.
    Pełni wspaniałych wrażeń, niezwykle zmęczeni, ale i zadowoleni wróciliśmy do Babicy i Pstrągowej Woli.